Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal

A Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal címe:
7741 Nagykozár
Kossuth L. út 32.
Telefon: 30 / 465 24 31
Telefon: 72 / 473 430

jegyző: Dr. Jávorcsik Béla

Az 1900-as évek első felében a körjegyzőséget Nagykozár központtal Hásságy, Magyarsarlós, Romonya és Püspökbogád (ma: Bogád) községek alkották. A községi tanács 1950-ben jött létre, 1966-ban pedig Nagykozár, Romonya és Bogád Községi Közös Tanácsot hoztak létre. A demokratikus változásokat követően 1990.-ben megalakul a körjegyzőség. 2000. január 1.-jével kiválik Bogád és Romonya és külön körjegyzőséget alakít. Jelenleg Nagykozár és Magyarsarlós községek önkormányzatai, valamint a mindkét településen működő német helyi kisebbségi önkormányzatok tartoznak a Körjegyzőséghez.

2013. január 01 napjával a körjegyzőség megszűnt és azonos tagokkal létrehozták a Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatalt.

A Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal dolgozói:

Jegyző:

 

Dr. Jávorcsik Béla

(72) 473 430

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

Igazgatási ügyintézők:

 

Kanyik Diána

(72) 473 430 (3. számú mellék)

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

dr. Glázer Adél

(72) 473 430 (3. számú mellék)

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

Pénzügyi ügyintézők:

 

Piller Norbertné

(72) 473 430 (1. számú mellék)

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Seriné Szabó Éva

(72) 473 430 (1. számú mellék) Gazdasági vezető

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Pandurics Katalin

 (72) 473 430 (1. számú mellék)

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

   

Adóügyi ügyintéző:

 

Patonainé Szabó Hajnalka

(72) 473 430 (1. számú mellék)

 

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

A hivatalban elektronikus ügyintézésre is lehetőség van!

A Hivatal nyitva tartása:

Hétfőtől-Csütörtökig: délelőtt 8-12 óráig, délután 13-15 óráig

Pénteken: délelőtt 8-10 óráig.

 

Hatáskörök leírása

Kanyik Diána igazgatási ügyintéző

Igazgatás

  • TAKARNET program kezelése
  • VIZUAL- regiszter kezelése, frissítése
  • Pro -bono (tanulmányi referens)
  • HEP teljes körű adminisztrációja
  • PTR program kezelése
  • KIR rendszer használata, jelentések megküldése
  • Hagyatéki eljárással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása
  • Adó- és értékbizonyítványok kiadása
  • Választással, népszavazással, kapcsolatos feladatok és hatáskörök,
  • Eb-nyilvántartás vezetése, intézkedések
  • Kataszter: ebben a rendszerben én nem dolgozom egész évben.


Népesség:

  • Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök,


Szociális Igazgatás

  • Lakásfenntartási támogatással (települési) kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása,
  • Gyermekvédelmi kedvezménnyel kapcsolatos feladat és hatáskörök, szünidei gyermekétkeztetés megszervezése, lebonyolítása.
  • Átmeneti –és temetési segélyezéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
  • Köztemetés elrendelésével kapcsolatos feladatok
  • Települési gyógyszertámogatással kapcsolatos feladat és hatáskörök
  • Igazolások kiállítása egyetemi oktatásban lévő hallgatók számára
  • Óvodában maradó/ iskolában maradó gyermekek nyilvántartása
  • Hatósági bizonyítvány

 

Kereskedelmi tevékenységek

  • Üzletek működésével kapcsolatos feladat- és hatáskörök, nyilvántartással kapcsolatos feladatok
  • Működési engedélyek, éjszakai rendezvények engedélyezése
  • Kereskedelmi egységek, üzletek működtetőiről negyedévente adatszolgáltatás
  • Mozgóárusítással kapcsolatos feladatellátás
  • OKNYIR/KSZNY kezelése
  • szálláshely

 

Statisztikai adatszolgáltatás teljesítése

A hivatal teljes éves statisztikai állományának elkészítése és jelentése (kivéve a beruházás statisztika)

 

Anyakönyv:

Teljes anyakönyvi és állampolgársági feladatkör

 

Közfoglalkoztatás/ Nyári diákmunka

  • Munkaerőigény benyújtása
  • szerződés előkészítése, megküldése
  • üzemorvosi kapcsolattartás
  • jelenlétiívek, havi bérköltség elszámolás
  • évközi üzemanyagköltség elszámolás
  • záró beszámoló készítése


Közös munkakör:

Lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok

Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.

  • címnyilvántartás és lakcím-bejelentkezés,
  • KCR (Közhiteles Címregiszter Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
  • TSZR (Települési Szolgáltató Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.  
  • Földhivatali koordináták berögzítése határozatok alapján.
  • Hatósági igazolás és hatósági bizonyítvány kiadása.

Dr. Glázer Adél igazgatási ügyintéző

Igazgatás

      TEMETŐ NYILVÁNTARTÁS 

      MEZŐGAZDASÁG

  • MÉHÉSZEK  nyilvántartása, növényvédelmi munkákról tájékoztatás
  • Ellátja a termőföld bérbeadásával, adás-vételével kapcsolatos nyilvántartási és hirdetményi közzétételi feladatokat, a záradékolt hirdetményeket továbbítja a Földhivatal részére.


LAKCÍMNYILVÁNTARTÁSSAL KAPCSOLATOS FELADATOK (közös munkakör)

Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.

  • közterület elnevezések,
  • házszámozás,
  • címnyilvántartás és lakcím-bejelentkezés,
  • KCR (Közhiteles Címregiszter Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
  • Földhivatali koordináták berögzítése határozatok alapján.
  • Hatósági igazolás és hatósági bizonyítvány kiadása.
  • Jegyzői igazolások kiadása a MÁK által nyújtandó lakásvásárlási, lakásépítési kedvezmény igénybevételéhez. 

 

Vegyes igazgatási feladatok

  • Közútkezelői hozzájárulás – Tulajdonosi hozzájárulás
  • Közterület bérleti szerződés – polgármester által átruházott mértékig. 
  • Gondoskodik a bírósági végrehajtó által kibocsátott és megküldött árverési hirdetmények kifüggesztéséről, záradékolásáról visszaküldéséről
  • Közreműködik a választások, népszavazás, népi kezdeményezés lebonyolításában


Statisztikai adatszolgáltatás

  • OSAP adatszolgáltatások (TFIK adminisztráció önkormányzati törzsadattár és döntésekre vonatkozó statisztika, OSAP hatósági statisztika)


Ügykezeléshez kapcsolódó feladatok

  • A Loc Lex rendszerben (Integrált Jogalkotási Rendszer) elkészíti, valamint naprakészen nyilvántartja nagykozári és magyarsarlósi önkormányzatok rendeleteit, elvégzi azok egységes szerkezetbe foglalását.
  • Gondoskodik a nagykozári rendeletek honlapon történő megjelenéséről.
  • Közreműködik az önkormányzatok képviselő-testületi üléseiről készült jegyzőkönyvek elkészítésében, aláírás után  felterjeszti az NJT Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul felületére.

 

  • Gondoskodik a polgármesteri hatáskörben született döntések felterjesztéséről az NJT Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul felületére.
  • Nemzetiségi önkormányzatokkal kapcsolatos feladatok ellátása, NJT felterjesztések.
  • Elvégzi a Rendeletek, és Egységes rendeletek  Nemzeti Jogszabály tárba történő továbbítását.
Helyettesíti Kanyik Diána ügyintézőt és dr. Jávorcsik Béla jegyzőt

Piller Norbertné pénzügyi ügyintéző

  • Beérkező számlák érkeztetése, nyilvántartásba vétele, kontírozása, utalása.
  • Rendszeres kifizetések nyilvántartása. Munkabérek és rendszeres kifizetések utalása.
  • Minden hónap 2-ig elkészíti az IMI rendszeren keresztül a táppénzről és a helyi kifizetésekről szóló jelentést, minden hónap 5-ig pedig a változóbéreket.
  • Munkaügyi feladatok ellátása. Jogviszonnyal, bérekkel kapcsolatos iratok elkészítése az IMI rendszerrel.
  • Bankkivonatok felszerelése, könyvelésre előkészítése.
  • Pénztáros távolléte idején a pénztárosi feladatok ellátása.
  • Állóeszköz nyilvántartás vezetése, negyedévenkénti értékcsökkenési leírás elvégzése, kontírozása, könyvelésre előkészítése.
  • Postabélyeg nyilvántartás vezetése.
  • Kimenő számlák készítése.
  • Beszámoló, költségvetés készítésében közreműködés.
  • Éves leltár és selejtezés készítése.
.

Seriné Szabó Éva pénzügyi igazgatás

  • Beérkező számlák nyilvántartásba vétele, utalásra előkészítése.
  • Számlakivonatok és pénztárból történő kifizetések könyvelésre előkészítése és könyvelése.
  • Munkabérek és járulékainak kontírozása könyvelése.
  • Költségvetések (önkormányzati és intézményi) előkészítése és elkészítése, illetve rögzítése.
  • Éves és féléves beszámolók elkészítése, rögzítése.
  • A költségvetési törvényben megengedett kifizetések (gyermekvédelmi támogatás, ápolási díj, közcélú foglalkoztatás, lakásfenntartási támogatás, rendszeres szociális segély, mozgáskorlátozott támogatások) visszaigénylése MÁK-tól minden hónap 10-ig.
  • Normatívák igénylése és lemondása évente 4 alkalommal (április 30, július 31, október 15 és november 10, a következő évre).
  • Ügyiratok intézése.
  • Kimenő számlák elkészítése, ÁFA bevallás elkészítése.
  • Negyedéves PM infó és mérlegjelentés elkészítése és továbbítása a MÁK felé.
  • A költségvetés és beszámoló előterjesztésének előkészítése a testületi ülésekre.
  • Az országgyűlési és helyhatósági választásokon való részvétel, és a választások pénzügyi elszámolásának elkészítése.
  • MEP-pel történő kapcsolattartás a védőnői és iskola egészségügyi finanszírozással kapcsolatban.
.

Pandurics Katalin pénzügyi ügyintéző

  • Beérkező számlák nyilvántartásba vétele, utalásra előkészítése.
  • Számlakivonatok és pénztárból történő kifizetések előkészítése és könyvelése.
  • Költségvetések (önkormányzati és intézményi) előkészítése és elkészítése, illetve rögzítése.
  • A költségvetési törvényben megengedett kifizetések (gyermekvédelmi támogatás, ápolási díj, közcélú foglalkoztatás, lakásfenntartási támogatás, rendszeres szociális segély, mozgáskorlátozott támogatások) visszaigénylése a MÁK-tól minden hónap 10-ig.
  • Normatívák igénylése és lemondása évente 4 alkalommal (április 30, július 31, október 15 és november 10, a következő évre).
  • Időközi mérlegjelentések (negyedévente), és továbbítása a MÁK felé.
  • Időközi költségvetési jelentések (havonta), és továbbítása a MÁK felé.
  • Kimenő számlák elkészítése.
  • Áfa bevallás készítése.
  • Statisztikák, különböző adatszolgáltatások teljesítése az államkincstár és különböző szervek felé.
  • Pályázatok egyrészenek írása, és pályázatok elszámolása.
  • A költségvetés és beszámoló előterjesztésének előkészítése a testületi ülésekre.
  • Az országgyűlési és helyhatósági választásokon való részvétel, és a választások pénzügyi elszámolásának elkészítése.
  • MEP-pel történő kapcsolattartás a védőnői és iskola egészségügyi finanszírozással kapcsolatban.
  • Törzskönyvi nyilvántartás elkészítése
  • Pénzügyi vezetői feladatok helyettesítés esetén

Helyettesíti Seriné Szabó Évát és Piller Norbertnét


Patonainé Szabó Hajnalka adóügyi ügyintéző

  • Adó és azzal kapcsolatos feladatok ellátása: Kivetése, könyvelése, behajtása. Évente a befizetési csekkek postázása, adóváltozáskor határozatok elkészítése és postázása.
  • ASP rendszer kezelése: Adó, Gazdálkodás, Iratkezelő felületen a Hivatali kapu kezelése Nagykozár és Magyarsarlós községekét.
  • Iparűzési adó: Minden év május 31-ig, december 20-ig esedékes adóbevallások feldolgozása, fizetési meghagyások elkészítése, postázása.
  • Egyéb bevételek számlán, idegen bevételek számlán, illeték bevételek számlán a kötelezettségek előírása, behajtása.
  • adószámla kivonatainak szerelése, könyvelése.
  • Számlaegyenlegek lekérdezése és postázása március és augusztus hónapokban
  • Hatóság megkeresésére fizetési felszólítás, behajtás.
  • Nav-hoz köztartozás jelentés küldése
  • Megkeresésre vagyoni helyzet igazolása.
  • Kérelemre adóigazolás kiadása.
  • Pénztár és azzal összefüggő feladatok:
  • Katasztrófa-védelmi referens


Ügykezelés-iktatáshoz kapcsolódó feladatok:

  • A nagykozári, magyarsarlósi önkormányzatok és a KÖH ügyiratainak iktatása, tárgymutatózása, ügyiratok kezelése.

 

Egyéb feladatok: Köztisztviselők, képviselők vagyonnyilatkozatainak kezelése. Köztisztviselők adatinak nyilvántartása, KÖZIGTAD vezetése

Helyettesíti Piller Norbertnét

 

Szabályzatok, dokumentumok