Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal									
			 
						
			
								 
		
		
		
					A Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal címe:
 7741 Nagykozár
 Kossuth L. út 32.
 Telefon: 30 / 465 24 31
 Telefon: 72 / 473 430
jegyző: Dr. Jávorcsik Béla
Az 1900-as évek első felében a körjegyzőséget Nagykozár központtal Hásságy, Magyarsarlós, Romonya és Püspökbogád (ma: Bogád) községek alkották. A községi tanács 1950-ben jött létre, 1966-ban pedig Nagykozár, Romonya és Bogád Községi Közös Tanácsot hoztak létre. A demokratikus változásokat követően 1990.-ben megalakul a körjegyzőség. 2000. január 1.-jével kiválik Bogád és Romonya és külön körjegyzőséget alakít. Jelenleg Nagykozár és Magyarsarlós községek önkormányzatai, valamint a mindkét településen működő német helyi kisebbségi önkormányzatok tartoznak a Körjegyzőséghez.
2013. január 01 napjával a körjegyzőség megszűnt és azonos tagokkal létrehozták a Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatalt.
A Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal dolgozói:
| 
 Jegyző: 
 | 
   
 | 
| 
 Dr. Jávorcsik Béla 
 | 
 (72) 473 430 
 | 
| 
   
 | 
 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 | 
| 
   
 | 
   
 | 
| 
 Igazgatási ügyintézők: 
 | 
   
 | 
| 
 Kanyik Diána 
 | 
 (72) 473 430 (3. számú mellék) 
 | 
| 
   
 | 
 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 | 
| 
 dr. Glázer Adél
  
 | 
 (72) 473 430 (3. számú mellék) 
 | 
| 
   
 | 
 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 | 
| 
   
 | 
   
 | 
| 
 Pénzügyi ügyintézők: 
 | 
   
 | 
| 
 Pető Anna 
 | 
 (72) 473 430 (1. számú mellék) 
 | 
| 
   
 | 
 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 | 
| 
 Pandurics Katalin 
 | 
  (72) 473 430 (1. számú mellék) 
 | 
|   | 
 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 | 
|   | 
  | 
| 
 Adóügyi ügyintéző: 
 | 
   
 | 
| 
 Szabó Hajnalka 
 | 
 (72) 473 430 (1. számú mellék) 
 | 
| 
   
 | 
 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
 | 
 
 
A hivatalban elektronikus ügyintézésre is lehetőség van!
A Hivatal nyitva tartása:
Hétfőtől-Csütörtökig: délelőtt 8-12 óráig, délután 13-15 óráig
Pénteken: délelőtt 8-10 óráig.
 
Hatáskörök leírása
			Kanyik Diána igazgatási ügyintéző
		Igazgatás
- TAKARNET program kezelése
 
- VIZUAL- regiszter kezelése, frissítése
 
- Pro -bono (tanulmányi referens)
 
- HEP teljes körű adminisztrációja
 
- PTR program kezelése
 
- KIR rendszer használata, jelentések megküldése
 
- Hagyatéki eljárással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása
 
- Adó- és értékbizonyítványok kiadása
 
- Választással, népszavazással, kapcsolatos feladatok és hatáskörök,
 
- Eb-nyilvántartás vezetése, intézkedések
 
- Kataszter: ebben a rendszerben én nem dolgozom egész évben. 
 
Népesség:
- Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
 
Szociális Igazgatás
- Lakásfenntartási támogatással (települési) kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása,
 
- Gyermekvédelmi kedvezménnyel kapcsolatos feladat és hatáskörök, szünidei gyermekétkeztetés megszervezése, lebonyolítása.
 
- Átmeneti –és temetési segélyezéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
 
- Köztemetés elrendelésével kapcsolatos feladatok
 
- Települési gyógyszertámogatással kapcsolatos feladat és hatáskörök
 
- Igazolások kiállítása egyetemi oktatásban lévő hallgatók számára
 
- Óvodában maradó/ iskolában maradó gyermekek nyilvántartása
 
- Hatósági bizonyítvány
 
 
Kereskedelmi tevékenységek
- Üzletek működésével kapcsolatos feladat- és hatáskörök, nyilvántartással kapcsolatos feladatok
 
- Működési engedélyek, éjszakai rendezvények engedélyezése
 
- Kereskedelmi egységek, üzletek működtetőiről negyedévente adatszolgáltatás
 
- Mozgóárusítással kapcsolatos feladatellátás
 
- OKNYIR/KSZNY kezelése
 
- szálláshely
 
 
Statisztikai adatszolgáltatás teljesítése
A hivatal teljes éves statisztikai állományának elkészítése és jelentése (kivéve a beruházás statisztika)
 
Anyakönyv:
Teljes anyakönyvi és állampolgársági feladatkör
 
Közfoglalkoztatás/ Nyári diákmunka
- Munkaerőigény benyújtása
 
- szerződés előkészítése, megküldése
 
- üzemorvosi kapcsolattartás
 
- jelenlétiívek, havi bérköltség elszámolás
 
- évközi üzemanyagköltség elszámolás
 
- záró beszámoló készítése
 
Közös munkakör: 
Lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok
Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
- címnyilvántartás és lakcím-bejelentkezés,
 
- KCR (Közhiteles Címregiszter Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
 
- TSZR (Települési Szolgáltató Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.  
 
- Földhivatali koordináták berögzítése határozatok alapján.
 
- Hatósági igazolás és hatósági bizonyítvány kiadása.
 
 
			Dr. Glázer Adél igazgatási ügyintéző
		Igazgatás
      TEMETŐ NYILVÁNTARTÁS 
      MEZŐGAZDASÁG
- MÉHÉSZEK  nyilvántartása, növényvédelmi munkákról tájékoztatás
 
- Ellátja a termőföld bérbeadásával, adás-vételével kapcsolatos nyilvántartási és hirdetményi közzétételi feladatokat, a záradékolt hirdetményeket továbbítja a Földhivatal részére.
 
LAKCÍMNYILVÁNTARTÁSSAL KAPCSOLATOS FELADATOK (közös munkakör)
Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
- közterület elnevezések,
 
- házszámozás,
 
- címnyilvántartás és lakcím-bejelentkezés,
 
- KCR (Közhiteles Címregiszter Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
 
- Földhivatali koordináták berögzítése határozatok alapján.
 
- Hatósági igazolás és hatósági bizonyítvány kiadása.
 
- Jegyzői igazolások kiadása a MÁK által nyújtandó lakásvásárlási, lakásépítési kedvezmény igénybevételéhez. 
 
 
Vegyes igazgatási feladatok
- Közútkezelői hozzájárulás – Tulajdonosi hozzájárulás
 
- Közterület bérleti szerződés – polgármester által átruházott mértékig. 
 
- Gondoskodik a bírósági végrehajtó által kibocsátott és megküldött árverési hirdetmények kifüggesztéséről, záradékolásáról visszaküldéséről
 
- Közreműködik a választások, népszavazás, népi kezdeményezés lebonyolításában
 
Statisztikai adatszolgáltatás
- OSAP adatszolgáltatások (TFIK adminisztráció önkormányzati törzsadattár és döntésekre vonatkozó statisztika, OSAP hatósági statisztika)
 
Ügykezeléshez kapcsolódó feladatok
- A Loc Lex rendszerben (Integrált Jogalkotási Rendszer) elkészíti, valamint naprakészen nyilvántartja nagykozári és magyarsarlósi önkormányzatok rendeleteit, elvégzi azok egységes szerkezetbe foglalását.
 
- Gondoskodik a nagykozári rendeletek honlapon történő megjelenéséről.
 
- Közreműködik az önkormányzatok képviselő-testületi üléseiről készült jegyzőkönyvek elkészítésében, aláírás után  felterjeszti az NJT Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul felületére.
 
 
- Gondoskodik a polgármesteri hatáskörben született döntések felterjesztéséről az NJT Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul felületére.
 
- Nemzetiségi önkormányzatokkal kapcsolatos feladatok ellátása, NJT felterjesztések.
 
- Elvégzi a Rendeletek, és Egységes rendeletek  Nemzeti Jogszabály tárba történő továbbítását.
 
Helyettesíti Kanyik Diána ügyintézőt és dr. Jávorcsik Béla jegyzőt
 
			Pető Anna pénzügyi ügyintéző
		
- Beérkező számlák érkeztetése, nyilvántartásba vétele, kontírozása, utalása.
 
- Rendszeres kifizetések nyilvántartása. Munkabérek és rendszeres kifizetések utalása.
 
- Minden hónap 2-ig elkészíti az IMI rendszeren keresztül a táppénzről és a helyi kifizetésekről szóló jelentést, minden hónap 5-ig pedig a változóbéreket.
 
- Munkaügyi feladatok ellátása. Jogviszonnyal, bérekkel kapcsolatos iratok elkészítése az IMI rendszerrel.
 
- Bankkivonatok felszerelése, könyvelésre előkészítése.
 
- Pénztáros távolléte idején a pénztárosi feladatok ellátása.
 
- Állóeszköz nyilvántartás vezetése, negyedévenkénti értékcsökkenési leírás elvégzése, kontírozása, könyvelésre előkészítése.
 
- Postabélyeg nyilvántartás vezetése.
 
- Kimenő számlák készítése.
 
- Beszámoló, költségvetés készítésében közreműködés.
 
- Éves leltár és selejtezés készítése.
 
.
 
			 Pandurics Katalin pénzügyi ügyintéző
		
- Beérkező számlák nyilvántartásba vétele, utalásra előkészítése.
 
- Számlakivonatok és pénztárból történő kifizetések előkészítése és könyvelése.
 
- Költségvetések (önkormányzati és intézményi) előkészítése és elkészítése, illetve rögzítése.
 
- A költségvetési törvényben megengedett kifizetések (gyermekvédelmi támogatás, ápolási díj, közcélú foglalkoztatás, lakásfenntartási támogatás, rendszeres szociális segély, mozgáskorlátozott támogatások) visszaigénylése a MÁK-tól minden hónap 10-ig.
 
- Normatívák igénylése és lemondása évente 4 alkalommal (április 30, július 31, október 15 és november 10, a következő évre).
 
- Időközi mérlegjelentések (negyedévente), és továbbítása a MÁK felé.
 
- Időközi költségvetési jelentések (havonta), és továbbítása a MÁK felé.
 
- Kimenő számlák elkészítése.
 
- Áfa bevallás készítése.
 
- Statisztikák, különböző adatszolgáltatások teljesítése az államkincstár és különböző szervek felé.
 
- Pályázatok egyrészenek írása, és pályázatok elszámolása.
 
- A költségvetés és beszámoló előterjesztésének előkészítése a testületi ülésekre.
 
- Az országgyűlési és helyhatósági választásokon való részvétel, és a választások pénzügyi elszámolásának elkészítése.
 
- MEP-pel történő kapcsolattartás a védőnői és iskola egészségügyi finanszírozással kapcsolatban.
 
- Törzskönyvi nyilvántartás elkészítése
 
- Pénzügyi vezetői feladatok helyettesítés esetén
 
Helyettesíti Seriné Szabó Évát és Piller Norbertnét
 
			Szabó Hajnalka  adóügyi ügyintéző
		
- Adó és azzal kapcsolatos feladatok ellátása: Kivetése, könyvelése, behajtása. Évente a befizetési csekkek postázása, adóváltozáskor határozatok elkészítése és postázása.
 
- ASP rendszer kezelése: Adó, Gazdálkodás, Iratkezelő felületen a Hivatali kapu kezelése Nagykozár és Magyarsarlós községekét.
 
- Iparűzési adó: Minden év május 31-ig, december 20-ig esedékes adóbevallások feldolgozása, fizetési meghagyások elkészítése, postázása.
 
- Egyéb bevételek számlán, idegen bevételek számlán, illeték bevételek számlán a kötelezettségek előírása, behajtása.
 
- adószámla kivonatainak szerelése, könyvelése.
 
- Számlaegyenlegek lekérdezése és postázása március és augusztus hónapokban
 
- Hatóság megkeresésére fizetési felszólítás, behajtás.
 
- Nav-hoz köztartozás jelentés küldése
 
- Megkeresésre vagyoni helyzet igazolása.
 
- Kérelemre adóigazolás kiadása.
 
- Pénztár és azzal összefüggő feladatok:
 
- Katasztrófa-védelmi referens
 
Ügykezelés-iktatáshoz kapcsolódó feladatok:
- A nagykozári, magyarsarlósi önkormányzatok és a KÖH ügyiratainak iktatása, tárgymutatózása, ügyiratok kezelése.
 
 
Egyéb feladatok: Köztisztviselők, képviselők vagyonnyilatkozatainak kezelése. Köztisztviselők adatinak nyilvántartása, KÖZIGTAD vezetése
Helyettesíti Piller Norbertnét
 
	 
 
Szabályzatok, dokumentumok