Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal
A Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal címe:
7741 Nagykozár
Kossuth L. út 32.
Telefon: 30 / 465 24 31
Telefon: 72 / 473 430
jegyző: Dr. Jávorcsik Béla
Az 1900-as évek első felében a körjegyzőséget Nagykozár központtal Hásságy, Magyarsarlós, Romonya és Püspökbogád (ma: Bogád) községek alkották. A községi tanács 1950-ben jött létre, 1966-ban pedig Nagykozár, Romonya és Bogád Községi Közös Tanácsot hoztak létre. A demokratikus változásokat követően 1990.-ben megalakul a körjegyzőség. 2000. január 1.-jével kiválik Bogád és Romonya és külön körjegyzőséget alakít. Jelenleg Nagykozár és Magyarsarlós községek önkormányzatai, valamint a mindkét településen működő német helyi kisebbségi önkormányzatok tartoznak a Körjegyzőséghez.
2013. január 01 napjával a körjegyzőség megszűnt és azonos tagokkal létrehozták a Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatalt.
A Nagykozári Közös Önkormányzati Hivatal dolgozói:
Jegyző:
|
|
Dr. Jávorcsik Béla
|
(72) 473 430
|
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
|
|
Igazgatási ügyintézők:
|
|
Kanyik Diána
|
(72) 473 430 (3. számú mellék)
|
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
dr. Glázer Adél
|
(72) 473 430 (3. számú mellék)
|
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
|
|
Pénzügyi ügyintézők:
|
|
Pető Anna
|
(72) 473 430 (1. számú mellék)
|
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
Pandurics Katalin
|
(72) 473 430 (1. számú mellék)
|
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
|
|
Adóügyi ügyintéző:
|
|
Szabó Hajnalka
|
(72) 473 430 (1. számú mellék)
|
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
A hivatalban elektronikus ügyintézésre is lehetőség van!
A Hivatal nyitva tartása:
Hétfőtől-Csütörtökig: délelőtt 8-12 óráig, délután 13-15 óráig
Pénteken: délelőtt 8-10 óráig.
Hatáskörök leírása
Kanyik Diána igazgatási ügyintéző
Igazgatás
- TAKARNET program kezelése
- VIZUAL- regiszter kezelése, frissítése
- Pro -bono (tanulmányi referens)
- HEP teljes körű adminisztrációja
- PTR program kezelése
- KIR rendszer használata, jelentések megküldése
- Hagyatéki eljárással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása
- Adó- és értékbizonyítványok kiadása
- Választással, népszavazással, kapcsolatos feladatok és hatáskörök,
- Eb-nyilvántartás vezetése, intézkedések
- Kataszter: ebben a rendszerben én nem dolgozom egész évben.
Népesség:
- Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
Szociális Igazgatás
- Lakásfenntartási támogatással (települési) kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása,
- Gyermekvédelmi kedvezménnyel kapcsolatos feladat és hatáskörök, szünidei gyermekétkeztetés megszervezése, lebonyolítása.
- Átmeneti –és temetési segélyezéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
- Köztemetés elrendelésével kapcsolatos feladatok
- Települési gyógyszertámogatással kapcsolatos feladat és hatáskörök
- Igazolások kiállítása egyetemi oktatásban lévő hallgatók számára
- Óvodában maradó/ iskolában maradó gyermekek nyilvántartása
- Hatósági bizonyítvány
Kereskedelmi tevékenységek
- Üzletek működésével kapcsolatos feladat- és hatáskörök, nyilvántartással kapcsolatos feladatok
- Működési engedélyek, éjszakai rendezvények engedélyezése
- Kereskedelmi egységek, üzletek működtetőiről negyedévente adatszolgáltatás
- Mozgóárusítással kapcsolatos feladatellátás
- OKNYIR/KSZNY kezelése
- szálláshely
Statisztikai adatszolgáltatás teljesítése
A hivatal teljes éves statisztikai állományának elkészítése és jelentése (kivéve a beruházás statisztika)
Anyakönyv:
Teljes anyakönyvi és állampolgársági feladatkör
Közfoglalkoztatás/ Nyári diákmunka
- Munkaerőigény benyújtása
- szerződés előkészítése, megküldése
- üzemorvosi kapcsolattartás
- jelenlétiívek, havi bérköltség elszámolás
- évközi üzemanyagköltség elszámolás
- záró beszámoló készítése
Közös munkakör:
Lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok
Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
- címnyilvántartás és lakcím-bejelentkezés,
- KCR (Közhiteles Címregiszter Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
- TSZR (Települési Szolgáltató Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
- Földhivatali koordináták berögzítése határozatok alapján.
- Hatósági igazolás és hatósági bizonyítvány kiadása.
Dr. Glázer Adél igazgatási ügyintéző
Igazgatás
TEMETŐ NYILVÁNTARTÁS
MEZŐGAZDASÁG
- MÉHÉSZEK nyilvántartása, növényvédelmi munkákról tájékoztatás
- Ellátja a termőföld bérbeadásával, adás-vételével kapcsolatos nyilvántartási és hirdetményi közzétételi feladatokat, a záradékolt hirdetményeket továbbítja a Földhivatal részére.
LAKCÍMNYILVÁNTARTÁSSAL KAPCSOLATOS FELADATOK (közös munkakör)
Polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
- közterület elnevezések,
- házszámozás,
- címnyilvántartás és lakcím-bejelentkezés,
- KCR (Közhiteles Címregiszter Rendszer) kezelése, karbantartása, frissítése.
- Földhivatali koordináták berögzítése határozatok alapján.
- Hatósági igazolás és hatósági bizonyítvány kiadása.
- Jegyzői igazolások kiadása a MÁK által nyújtandó lakásvásárlási, lakásépítési kedvezmény igénybevételéhez.
Vegyes igazgatási feladatok
- Közútkezelői hozzájárulás – Tulajdonosi hozzájárulás
- Közterület bérleti szerződés – polgármester által átruházott mértékig.
- Gondoskodik a bírósági végrehajtó által kibocsátott és megküldött árverési hirdetmények kifüggesztéséről, záradékolásáról visszaküldéséről
- Közreműködik a választások, népszavazás, népi kezdeményezés lebonyolításában
Statisztikai adatszolgáltatás
- OSAP adatszolgáltatások (TFIK adminisztráció önkormányzati törzsadattár és döntésekre vonatkozó statisztika, OSAP hatósági statisztika)
Ügykezeléshez kapcsolódó feladatok
- A Loc Lex rendszerben (Integrált Jogalkotási Rendszer) elkészíti, valamint naprakészen nyilvántartja nagykozári és magyarsarlósi önkormányzatok rendeleteit, elvégzi azok egységes szerkezetbe foglalását.
- Gondoskodik a nagykozári rendeletek honlapon történő megjelenéséről.
- Közreműködik az önkormányzatok képviselő-testületi üléseiről készült jegyzőkönyvek elkészítésében, aláírás után felterjeszti az NJT Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul felületére.
- Gondoskodik a polgármesteri hatáskörben született döntések felterjesztéséről az NJT Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás Modul felületére.
- Nemzetiségi önkormányzatokkal kapcsolatos feladatok ellátása, NJT felterjesztések.
- Elvégzi a Rendeletek, és Egységes rendeletek Nemzeti Jogszabály tárba történő továbbítását.
Helyettesíti Kanyik Diána ügyintézőt és dr. Jávorcsik Béla jegyzőt
Pető Anna pénzügyi ügyintéző
- Beérkező számlák érkeztetése, nyilvántartásba vétele, kontírozása, utalása.
- Rendszeres kifizetések nyilvántartása. Munkabérek és rendszeres kifizetések utalása.
- Minden hónap 2-ig elkészíti az IMI rendszeren keresztül a táppénzről és a helyi kifizetésekről szóló jelentést, minden hónap 5-ig pedig a változóbéreket.
- Munkaügyi feladatok ellátása. Jogviszonnyal, bérekkel kapcsolatos iratok elkészítése az IMI rendszerrel.
- Bankkivonatok felszerelése, könyvelésre előkészítése.
- Pénztáros távolléte idején a pénztárosi feladatok ellátása.
- Állóeszköz nyilvántartás vezetése, negyedévenkénti értékcsökkenési leírás elvégzése, kontírozása, könyvelésre előkészítése.
- Postabélyeg nyilvántartás vezetése.
- Kimenő számlák készítése.
- Beszámoló, költségvetés készítésében közreműködés.
- Éves leltár és selejtezés készítése.
.
Pandurics Katalin pénzügyi ügyintéző
- Beérkező számlák nyilvántartásba vétele, utalásra előkészítése.
- Számlakivonatok és pénztárból történő kifizetések előkészítése és könyvelése.
- Költségvetések (önkormányzati és intézményi) előkészítése és elkészítése, illetve rögzítése.
- A költségvetési törvényben megengedett kifizetések (gyermekvédelmi támogatás, ápolási díj, közcélú foglalkoztatás, lakásfenntartási támogatás, rendszeres szociális segély, mozgáskorlátozott támogatások) visszaigénylése a MÁK-tól minden hónap 10-ig.
- Normatívák igénylése és lemondása évente 4 alkalommal (április 30, július 31, október 15 és november 10, a következő évre).
- Időközi mérlegjelentések (negyedévente), és továbbítása a MÁK felé.
- Időközi költségvetési jelentések (havonta), és továbbítása a MÁK felé.
- Kimenő számlák elkészítése.
- Áfa bevallás készítése.
- Statisztikák, különböző adatszolgáltatások teljesítése az államkincstár és különböző szervek felé.
- Pályázatok egyrészenek írása, és pályázatok elszámolása.
- A költségvetés és beszámoló előterjesztésének előkészítése a testületi ülésekre.
- Az országgyűlési és helyhatósági választásokon való részvétel, és a választások pénzügyi elszámolásának elkészítése.
- MEP-pel történő kapcsolattartás a védőnői és iskola egészségügyi finanszírozással kapcsolatban.
- Törzskönyvi nyilvántartás elkészítése
- Pénzügyi vezetői feladatok helyettesítés esetén
Helyettesíti Seriné Szabó Évát és Piller Norbertnét
Szabó Hajnalka adóügyi ügyintéző
- Adó és azzal kapcsolatos feladatok ellátása: Kivetése, könyvelése, behajtása. Évente a befizetési csekkek postázása, adóváltozáskor határozatok elkészítése és postázása.
- ASP rendszer kezelése: Adó, Gazdálkodás, Iratkezelő felületen a Hivatali kapu kezelése Nagykozár és Magyarsarlós községekét.
- Iparűzési adó: Minden év május 31-ig, december 20-ig esedékes adóbevallások feldolgozása, fizetési meghagyások elkészítése, postázása.
- Egyéb bevételek számlán, idegen bevételek számlán, illeték bevételek számlán a kötelezettségek előírása, behajtása.
- adószámla kivonatainak szerelése, könyvelése.
- Számlaegyenlegek lekérdezése és postázása március és augusztus hónapokban
- Hatóság megkeresésére fizetési felszólítás, behajtás.
- Nav-hoz köztartozás jelentés küldése
- Megkeresésre vagyoni helyzet igazolása.
- Kérelemre adóigazolás kiadása.
- Pénztár és azzal összefüggő feladatok:
- Katasztrófa-védelmi referens
Ügykezelés-iktatáshoz kapcsolódó feladatok:
- A nagykozári, magyarsarlósi önkormányzatok és a KÖH ügyiratainak iktatása, tárgymutatózása, ügyiratok kezelése.
Egyéb feladatok: Köztisztviselők, képviselők vagyonnyilatkozatainak kezelése. Köztisztviselők adatinak nyilvántartása, KÖZIGTAD vezetése
Helyettesíti Piller Norbertnét
Szabályzatok, dokumentumok